piektdiena, 2013. gada 3. maijs

Īsta mīlestība gaida

     Kā teiktu Mc Hammer:"Can't touch this". Līdzīga bija arī Kofera aizritējušās nedēļas attiecību cikla lekcijas pamatdoma, ko skaidroja Kaspars Ozoliņš, Īsta mīlestība gaida pārstāvis. Viņš dalījās pieredzē, atbildēja uz interesējošiem jautājumiem un sniedza mums pamatotu viedokli par šo jauniešiem visnotaļ aktuālo tēmu.
     Lekcijas noslēgumā vakara vadītāji sniedza pasākuma apmeklētājiem iespēju iepazīties ar lūgšanu par labu sievu/vīru.

LŪGŠANA PAR LABU VĪRU

     Dievs, kas esi Mīlestība, ja Tu esi
lēmis man dzīvi laulībā, Tevi lūdzu: dāvā
man labu vīru, kuram es varēšu sevi
pilnībā veltīt un kurš reiz būs mūsu bērnu
tēvs.
     Lai viņš tagad, pirms esam
iepazinušies un iemīlējuši viens otru,
saglabā sevi sķīstu, mācoties valdīt pār
sevi un uzņemties atbildību, lai nākotnē
viņš man būtu drošs balsts un mūsu
bērniem – mīlošs tevs.
     Palīdzi man, labais Dievs, saglabāt
viņam kā dāvanu savu nevainību, lai es
būtu laba sieva un ģimenes pavarda
sargātāja, kā arī mīļa un laba mūsu bērnu
māte.
     Es lūdzu Tevi, žēlsirdīgais Dievs, dāvā
man žēlastību pacietīgi gaidīt tikšanos ar
vīrieti, kuru Tu man esi nolēmis, pirms es
vēl biju dzimusi.
     Svētī, Dievs, manu nākamo vīru!


LŪGŠANA PAR LABU SIEVU

     Labais Dievs, ja Tu esi man lēmis
dzīvi laulībā, tad es lūdzu Tavu svētību
tai meitenei, kura būs mana nākamā
sieva.
     Lai viņa ar Tavas žēlastības
palīdzību saglabā savu nevainību un lai
arī es viņas dēļ palieku šķīsts – tā, lai
mēs varētu pilnībā viens otram
piederēt, atbalstot viens otru katrā
dzīves mirklī.
     Mīlestības Dievs, pasargā mani no
kārdinājumiem un palīdzi man satikt
tieši to meiteni, kuru esi man lēmis par
sievu un mūsu nākamo bērnu māti.
     Sagatavo mani jau tagad, lai es
nākotnē varētu gādāt par savu sievu
un bērniem, kurus viņa laidīs pasaulē.
     Lūdzu Tevi, esi nomodā un sargā
manu nākamo sievu, lai viņai netiktu
nodarīts ne fizisks, ne garīgs, ne arī
morāls ļaunums.
     Un dari, lai mēs viens otru
sastaptu...

Tiekamies Koferī, noslēgsim attiecību ciklu ar piedošanas vakaru! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru